جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

تظاهر

تظاهر کن ازم دوری...


تظاهر میکنم هستی...

یکم سختی ، یکم مریضی

سلام


خیلی دیر گذشت .. 40 روز تمام . یکی این وسط فرصت پیدا کرده بود با همه ی اعضای خونواده صحبت می کرد و ازشون فیلم می گرفت ... گفتم هنوزم باورم نمیشه ... هنوز با خاطراتش سر حال و سرزنده ام


دیشب به طرز فجیعی حالم بد شد ، از بی حالی دیشب کلا 2-3 ساعت تونستم بخوابم و شب واقعا عذاب آوری بود ... پاشده بودم تو خونه اینوراونور می رفتم و همش خدا خدا می کردم بتونم مادر رو ببینم وقتی همه خوابن ... حسش کردم ... دقیقا مثل وقتایی که خودش داشت از 1000 تا درد عذاب می کشید 99 درصد حواسش پیش نوه هاش و دختراش بود ...


ای کاش این ترم مرخصی می گرفتم


کارا خیلی سخت شدن و م.م شدیدا فکر می کنه میخواد یه مجله خوف چاپ کنه و اصلا فرصت به روز کردن سایت رو پیدا نمی کنم و خیلی ناراحتم

شدیدا حواس پرت شدم ، جای وسایلم رو فراموش می کنم و همیشه استرس هایی دارم که نذارن راحت سرمو بذارم روی بالش


یه درد کهنه و بی جواب دارم که داغونم کرده ... از بنده خدا که هیچ خیری ندیدم ، امیدوارم خود خدا کمکم کنه ...





یکی باید این وسط بره بمیره ....

امیرحسین ، حرف نزن ! فکر نکن ... چون دوستت دارم میگم ... کلا خفه شو .. بذار زندگی کار خودشو بکنه ... ازش خسته شدی پیش خدا گلایه نکن ، برو بمیر .


چیزی واست نا مفهومه ؟ چرا نمیری دنبال علتش ؟ آها علتش ازت فرار میکنه ؟ ... خوب چاره ای نداری ، بمون تو برزخ زندگی یا برو بمیر


چی ؟ قبل عید میخواستی یه پله آدم تر بشی ولی این طرف سال یه پله دیوونه تر شدی ؟ دیگه واقعا برو بمیر


اونی که میخوای نیست و اونی که میخوای نیستی ؟ مردن چاره ی این یکی نیست ، یه آه بکش و بی خیال از کنارش رد شو .. گور بابای زندگی


سرنوشت و زندگی و طالع و اینا همشون با هم برن بمیرن


cool بودن رو دوس دارم ، یه چیزی تو مایه های همین برو بمیر خودمونه

از این بدتر ؟

از این بدتر هم میتونست باشه ؟


یه سوال جدیده که ذهنمو درگیر خودش کرده .. البته میشه از این زاویه هم بهش نگاه کرد :


از این بدتر هم میتونست باشه  - اینم یه نوع خودقانعیسم ، یعنی خودم برای خودم دلیل میارم تا آروم شم .


خلاصه این روزا زیاد خوب نیستن ، روز های غیرخوبم دارن زیاد میشن و من از این وضع میترسم یا به نوعی نگرانم!


What If I Leave

سلام !

این علامت تعجبی که جلوی سلام گذاشتم هم داستانی داره واسه خودش ، مث خیلیای دیگه که خیلی از جملات و کلمات که هیچ تعجبی توشون وجود نداره رو مواقعی استفاده می کنن که آدم خودش یه علامت تعجب جلوش میذاره ...

سلام کردن من و اینکه هنوز وقت برای نوشتن دارم هم یه جورایی از این قاعده مستثنی نیست .

هی چشمم به آواتار وبلاگم میفته میگم خدا بیامرزدتون :) دوسشون داشتم .

زندگی فراز و نشیبی نداشته تو این چند وقت جز تغییر سردبیر از الف.خ معروف به م.م :) که از قضا م.م که یه نویسنده معروف تو حوزه کاری ماست از دوستای قدیمی من هم هست و داره کار رو خیلی خیلی خفن جدی دنبال می کنه ، البته به نظر من مث دونده های تازه کاره که اول کل انژیشونو می ذارن و آخراش نفس کم میارن ، ولی خوب باید نشست و دید که م.م ، خ.الف رو به کجا میرسونه :)

علی الحساب که جناب متین خان رو از مجله اخراج نموده اند ! البته خیلی محترمانه و دوستانه .. فک می کردم اگه بره دلم خنک میشه ولی حالا میبینم دلم براش تنگ شده :)

منم در پی این تغییر اساسی در تکاپوی شدیدی هستم تا صفحه های متین رو هم پر کنم .. به خدا فقط علاقس 

درسا خوب پیش میرن جز یکی که استادش فک کنم در معرض مواد اتمی قرار گرفته ، یه جورایی موجیه ، یه روز واسه همه غیبت میزنه و یه روز همه رو حاضر می زنه ... به هر حال میخوام از همین تریبون استفاده کنم و از همون نیم نفر بازدید کننده وبلاگم بخوام واسه شفاش دعا کنن ...

چن وقت پیش یه مصاحبه اینترنتی داشتم با انگلیس ، خد ارو شکر به لطف ارتش سایبر محترم همه ی راه های Voice Chat به اونور آب ممنوعه ، خلاصه اینکه با کلی بدبختی مرتبط شدیم و یکمم به انگلیسیم امیدوار شدم :)

Rachael Yamagata - What If I leave  :

Oh why don't you call 
When you say you will my dear 
Is it because I don't belong to you 
Anymore 

And why don't you come 
When you say you will my dear 
Do you really think it will work out wrong 

Oh and you've been lost 
And I've been saved 
Is that what comes from giving away 

Why don't you call? 
Don't you miss me at all??? 
Left a long long time ago 
To where the weather was better 
For his kind 

Why won't you play? 
You've gone and left your face 
I may be a fool all along 
But I never understood these rules 

Oh and every street calls your name 
A whispering ghost of neighborhood flame 
Maybe in time you will wake up to find you're free 

What if I leave?  

So I grow up longing for another 
With the windy city left behind to my lover 
Will you ever know the way I cry 
You were gone that day, so you may have missed 
My goodbye 

Oh, and sometimes in my dreams I hear you say 
"If you really care you won't go away" 

What if I leave?