جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

هیچ چیزی سر جاش نیست

سلام


زنده ام شکر خدا


الآن دقیقا نمی تونم خودمو توصیف کنم ولی طبق معمول ...


شرایط کاری مساعد نیست و مدت کوتاهیه شغل اصلی مربوط به رشتمو شروع کردم و امیدوارم بتونم به اون هدفی که میخوام توش برسم ...


تو دانشگاه معروف شدم به یکی که ماشین بازه و کلی اطلاعات داره ، از چپ و راست برای مشاوره و بحث و اینا میریزن سرم و من اصلا دوس ندارم این وضعیت رو ... اصلا دوس ندارم اینطوری شناخته بشم ...


تا حالا مجذوب یه نگاه شدم 


شده به این فک کنی که فلان شعر رو اگه فلانی می گفت بیش تر بهش می اومد یا اگه فلان آهنگ رو یکی دیگه میخوند قشنگ تر میشد ؟ من فکر می کنم اگه یکی بهتر جای من بود الآن حداقل امیرحسین خوشبخت بود ... خوشحال بود ... منظم و با برنامه ... نه اخمو ، عصبانی ، بد اخلاق و بی ایمان ...


این روزا متوهمم ، مجنونم و سر در گم ... کمک ... به خدا نمیتونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد