جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

دستی که به نوشتن نمی رود ... !

دست خودم نیس ، از وقتی تو "خ.الف" لعنتی می نویسم به کمبود حال ، سوژه ، ذوق ، نوآوری ، فناوری ، شادابی و خیلی خوبی های دیگه رسیدم !
شدیدا دوس داشتم بتونم حاصل دسترنج 5 ساله ی خودمو گسترش بدم اما چه کنم که نه خواننده ی ایرانی جنبشو داره و نه دست خودم به نوشتن میره .
الان آهنگای پراکنده کامپیوترو دارم گوش می کنم ، از Owl City گرفته تا The ways (!) باید بشینم عین بچه آدم اینا رو مرتب کنم .
صُب میخواستم برم بانک این 200 تومن ناقابل رو که واسه بستن دهن من و بچه ها دادن رو بریزم به حساب که برای بچه ها کارت به کارت کنم ولی نشد ، یعنی حالشو نداشتم . کلا "خ.الف" اگه 20 درصد توی پیشرفت من موثر بوده 120 درصد توی داغون کردن ذهنم بیش ترین تاثیرو گذاشته !
فعلا شر و ور فلبداهه ی دیگه ای به ذهنم نمیرسه .
یادمه اوایل وبلاگ نویسی "کارایران" ته همه ی مطالب اینو می نوشتم :
""" یک گام جلوتر ، موفق باشید """
یاد باد آن روزگاران .. به به ! دورانی بود واسه خودشا :دی !!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد