جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

پستی با رایحه ی پاییز ...

"" من ، دستم ، عینکم ، مانیتورم و همین مطلبم :دی - عکس : خودم !! ""


در روز های بیکاری به سر می برم ...

دارم سعی می کنم کارهای 15 روز اول مهر رو زودتر جمع و جور کنم تا بتونم ترم رو درست و حسابی شروع کنم .

از انتخاب واحد زیاد راضی نیستم اما بد هم نبود ، به هر حال همه معتقدن انتخاب واحدای TJ استاندارد نیست و باید با سرعت نور واحد بگیری تا عقب نمونی .

حالم خوبه ، نمیدونم چرا 27 شهریور که یه دفعه پاییز شد چرا انقدر دلم گرفت ! یه هو ها ! یه جوری شدم این دو روز ..

امروزم با ماشین که رفته بودم بیرون با اینکه چراغا روشن بودن بازم هوا حالت مه داشت و همه مردم تو خیابونا دپرس بودن .

چیز زیادی از تابستون نفهمیدم ، ماه رمضون هم به هیچ وجه بهم نچسبید ...

توی تعداد صفحات شماره آبان موندم !!

متره ، اقتصاد مهندسی و نقشه برداری رو گذاشتم واسه حذف و اضافه ، خدا کنه گیرم بیاد حداقل یکیش !

هوا خوبه ! دو نفرس ..


مرسی خدا ، بابتش

 

پی نوشت : دو تا عکس باحال دیدم .. یکیش این و یکیشم این

پی نوشت : آهنگای زیادی دانلودیدم ... اینم دو تا پیشنهادیش :

Nelly Furtado - Manos Al Aire

Brian littrel - welcome home

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد