جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

نمایشگاه مطبوعات ، دهان شیر و یک سوپرمن .. خدا ، باهات حرف دارم

سلام

شماره ۳۰ رو فرستادیم روی دکه.

سرماخوردم ، فک نمیکردم انقدر شدید بشه . دیروز و پریروز که خیلی بهتر بودم ولی نمیدونم چی شد که اینجوری شد :) . فک کنم از وحید گرفتم ! :(
جمعه و شنبه نمایشگاه مطبوعات حکایت های جالبی داشت :

خودکار روزنامه اعتماد برای نوشتن نظرات مردم سبز بود .

توی دفتر های فارس نیوز ، ایران و رجا نیوز اکثریت با خودکار های سبز نوشته بودن ، شما هم سبز شوید .

همه اون کسایی که می گفتن مرگ بر منافق از غرفه های به اصطلاح اصولگرا اومدن بیرون بعد نمیدونم چرا 99 درصدشون ریش داشتن ، اون هم از نوع ریش فابریک که فقط رنگ موزر رو به خودشون دیده بودن D:

در طول این دو روزحتی یک خواننده که کاملا با نشریه آشنا باشه ندیدم ! بعضی ها می گفتن کاتالوگ فلان خودرو رو چرا نیاوردید ! ، این چیه ؟ ، پوستر گالاردو رو ندارید ( حدود 100 درخواست ) ، آفرین جوونا ، اینا اشانتیون هستن ؟ ، میشه یه دونه ازاون شکلات ها به من بدید ( روی میز بود ) و ... تک و توک کسایی بودن که می اومدن می گفتن نشریه چند ساله راه افتاده تو چه حوزه های کار می کنه و از این قبیل سوالات !

خدایا ، چرا اوضاع خوب و آرمانی برای من دست نیافتنی شد ؟ تو که کمک کردی شروع شه ، یه دستی هم به سر ما توی ادامه راه بکش ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد