جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

یه روز جالب

سلام

روز جالبی بود ، این جمله رو 4 بار به 4 نفر گفتم ، نمیدونم چرا ولی اینطوری حس می کردم. صبح با ربیعی فر کلاس داشتم ، یه استاد آروم ، عجیب و دوست داشتنی ... همیشه حدود نیم ساعت تاخیر داره و از اونور هم حدود 45 دقیقه زودتر تعطیل می کنه و در عوض درس رو کامل و خیلی قشنگ میده .. به قول امیر "یه دونه باشه" :)

بعدش رفتیم سراغ مهرآبادی که بحث های بی سر و ته ی رو تو کلاس راه میندازه و حرف های دانشجو ها رو فقط نقشض می کنه ، کلا توی ذهنش اینجوری جا افتاده که هر چی دانشجو میگه اشتباهه ، ببینیم نمره چه جوری می ده ؟؟

به مرتضی قربانی دوست داشتنی رسیدم ، باهاش تو شکوه ریاضی 2 داشتم ، انتهای یک استاد باحال :) جلسه قبلش یه جلسه 45 دقیقه ای تو دفتر استادید داشت ، ما هم میدونستیم هست ولی چون سه ربع گذشته بود خیلی زیرکانه و آروم کلاس رو خالی کردیم ( 30 نفر ، فکرشو بکن ) ، این جلسه بدجوری انتقام گرفت ، غیبت برای همه ، تکرار نکردن درس و کلی کنایه .. می گفت از اخلاق خوب من سوء استفاده کردید :( .. :))

معمولا تو آلبومای جدیدی که منتشر می شن سعی می کنم دنبال Electronic باشم ، جدیدا هم Imogen Heap رو پیدا کردم که هم از نظر ملودی و هم از نظر نوع خاص آهنگسازی کارهاش دوست داشتنی هستن ، اما اگه از خودم می پرسید ، من بیش تر از یه هفته به آهنگاش گوش نمیدم .

خ . الف روی اعصاب تشریف داره ! ولم کنید بابا !!!

خیلی باحاله ها ، اسم مجله خ . الف هست و اسم سردبیر الف . خ :))
خلاصه الف . خ این روزا هر چی تلفن به دفتر می زنن رو به من وصل می کنه ، من که یه ساله علاوه بر وظیفه خودم دارم کولی میدم ، اینم رووووووووش

ا ! چه جالب خبر شبکه دو داره در مورد مترو تهران می حرفه ! برم ببینمش :)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد