جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

یه حسی دارم مثل ...

یه حسی دارم مثل :


- عکس گرفتن تو یه جایی که همه تو چشمات نگاه می کنن نمیتونی یه ژست آدم حسابی ای تو عکس داشته باشی


- تو سینما وقتی صندلی هاش راحت نیستن مجبوری هی جابجا شی و کلا هیچ چی از فیلم نفهمی


- ساعت ۱۲ شب به بعد باشه و بدجوری هوس Infected Mushroom کرده باشی و در عین حال هدست هات هم کار نکنن


- برنامه ریزی کری واسه یه روز استراحت یا درس خوندن عین بچه آدم و الف.خ عین چی میپره وسطش و ...


- خیلی تو مود Zegna باشی و با ذوق و شوق بری طرفش ببینی تموم شده ! بری "عطر و بوی" و بگه اونم Zegna تموم کرده


- بری تو پاساژ گردون نواب بگردی ( بدترین تجربه عمرم :))) )


-- وقتی که حس خوبی ندارم ...


پی نوشت : آهنگای SOB روپیدا کردم ، الان دارم گوش میکنم و همش Flash back می زنم.

پی نوشت 2 : بازم رفتم تو کار بوتیک های دوست داشتنی ولیعصر ، خوووو...وب بود و لذت بخش ، نمیدونم تهران امروز چه مرگش بود تا خونه 2 ساعت تو راه بودم دقیقا !

پی نوشت 3 : یه چیزی کم دارم !

پی نوشت 4 : امروز هیچ کدوم از کلاس هامو نرفتم متاسفانه ، یه پس گردنی طلبم !


نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ http://honare-rooz.blogsky.com

سلام
وبلاگ تر و تمیزی دارین.
مایل به تبادل لینک هستم
وبلاگم ارشیوی است
ارشیو تصویر هنری
اگه لینکم کردی اطلاع بده من هم لینکتون کنم
لطفا با نام هنر روز
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد