جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

من به قانون جاذبه اعتقاد دارم !

سلام

نمیتونم خودمو کامل توصیف کنم ... همین بس که از تجریش تا میرداماد رو پیاده اومدم ، قبلشم کل پاساژ های تجریش رو گشتم .

تصمیم ها ،گزینه ها ، انتخاب ها و حرفای زیادی دور خودم چیدم ، موندم چجوری و کدوم یکیشونو انتخاب کنم که زندگی که ماشاالله خوبه از این بهتر شه ، خدایا اگه من بنده ی بدیم تو بزرگی کن و تو این برهه زندگی هم کمکم کن ، خیلی رو خداییت حساب می کنم ، روی منو زمین ننداز ...

صبح که از خواب بیدار میشم چه برم بیرون و چه تو خونه باشم اولین کاری که میکنم اینه که برای یک دقیقه به آسمون نگاه می کنم ... آرومم می کنه وقتی حست می کنم

من به قانون جاذبه اعتقاااااااااد دارد .

بالاخره آهنگی که مدت ها دنبالش بودم رو با دونستن فقط سه چهار کلمه از شعرش پیدا کردم و فهمیدم آهنگ مال Gilber O'Sullivan معروفه که فقط اسمشو شنیده بودم و سال 1972 خونده ، شاید بشه گفت معروف ترین آهنگ ایرلندیه تو جهان به اسم Alone Again :

دانلود 

آه ...

ولی من راضی نیستم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد