جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

جوراب نت

روزنوشت - الف . ب

دوران مجهول زندگی من ؟!؟

طبق معمول ، سلام


این روزا در جواب "چطوری؟" دقیقا نمیدون مباید بگم .. " ای بد نیستم یا " افتضاحم" اما بنا به سنت معروف ظاهر سازی ایرانی میگم : "خوبم ، مرسی" !

تقریبا 70 درصد درگیرم شدید اما با این حال به کارهای روزمره ام میتونم برسم و استراحتم به اندازه و خوبه ، خدا رو شکر کارها تقریبا دارن خوب پیش میرن

یه اتفاق بزرگ تو زندگیم البته از نظر خودم ، اولین ماشینم رو گرفتم ... چیز زیاد خاصی نیست ، پراید. اما خوب خیلی خوشحالم .. عمرا بتونید تصور کنید :)) راستی .. نصفش قسطه :((

دوران مجهولیو دارم پشت سر میذارم ، تغییرات شخصیتیم در حد صفره ، عادت های ناجورم روهم نتونستم هنوز ترک کنم ، بعضی هاشون دارن به سطح Severe میرسن ! 

اما خوب جالبه ، زندگی اگه یه دقیقه روی خوش بهم نشون میده مطمئنم روی خشن و ترسناکشم به زودی بعدش میبینم ! بالانسشو حفظ می کنه دیگه :)


آبجی به این گلی کی دیده تا حالا ؟ :دی


پی نوشت : الف.ف پس از 1 سال و چند ماه عذاب دادن من ، فردا اخراج می شود ، ان شاء الله ... الف.خ زنگیده میگه این یارو مشکل مغزی داره ، چند تا فحشم بهش داد که نمیشه اینجا نوشت ، لازم به ذکره تو این یه سال هر ماه زیرآب منو میزده و من ساکت میموندم ، تا اینکه دستور از بالا صادر شد که بــــــــله ... پخ پخ


پی نوشت 2 : خدایا شُکرت که وقتی می گم خدایا شکرت کلی سبک می شم ! این راه راست که قرار بود سمت ما هدایتش کنی چقدر مونده برسه اینجا ؟


پی نوشت 3 : اوهوم ! نمیتونم مث ریگ بیابون باشم ، صبح گرم بشم و شب سرد ... اگه یه گرمایی تو دلم بره ، نگهش میدارم ... دلم میخواد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد